Jordi Lacambra
El Campionat Absolut de Catalunya i la Mitja de Granollers acaparen tota l’atenció del cap de setmana, sense deixar de banda el la participació de Marta Galimany al Campionat d’Europa de 10.000m, el Campionat Màster o el de Federacions sub18 d’Espanya.
04 de Juny
- Control de Perxa de Promoció a Sant Cugat del Vallès. Inici 18h. Més info aquí.
05 de Juny
- Copa d’Europa de 10.000 metres. RUTA. Birmingham. Marta Galimany present. 17.30h. Llistat participant aquí.
- 35a Mitja Marató de Granollers-Les Franqueses. RUTA. Inici 8h amb el calaix elit. La prèvia de CARRER LLIURE aquí.
- Campionat d’Espanya de Federacions Autonòmiques Sub18. Catalunya present. Inici 17h. Granollers. Atletes inscrits aquí.
- Campionat de Catalunya Màster. Estadi Serrahima. Inici 10h. Llistat d’inscrits aquí. i resultats en directe aquí.
- Control de Promoció- Proves de Control (3a jornada) a Lleida. Inici 9.45h. Més info aquí
- Control de Salts. Rubí. Inici a les 10h. Atletes admesos aquí
- Control Manresà de Promoció. Inic 10h.
- Control de Promoció de L’escola Cornellà-CA Sant Andreu de la Barca. Cornellà de Llobregat. Inici 9h. Més informació aquí.
06 de Juny
- Campionat de Catalunya Absolut. Igualada. Inici 10.15h. Llistat d’admesos aquí. Resultats en directe aquí. CARRER LLIURE PRESENT.
- Control Juny. Estadi Serrahima (Barcelona). Inici 9h. Control de promoció sub10 a sub16. Llistat d’inscrits i resultats en directe aquí.
- Control Barcelona Atletisme Juny 2021. Mar Bella (Barcelona). Inici 10h. Llistat d’inscrits aquí.